معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
 

GALAXY Fame

گوشی گلکسی فیم از یک صفحه نمایش 3.5 اینچی با رزولوشن 320 پیکسل در 480 پیکسل (HVGA) -- که دانسیته 165 پیکسل بر اینچ را به دست می دهد -- برخوردار است (تقریباً نصف دانسیته 326 پیکسل بر اینچ صفحه نمایش آیفون 5).

4 گیگابایت حافظه داخلی همراه با 512 مگابایت RAM به همراه پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 64 گیگابایت برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی گلکسی فیم 5 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت فوکوس خودکار همراه با فلش LED و قابلیت فیلمبرداری VGA با سرعت 25 فریم بر ثانیه بهره می برد. یک دوربین ثانویه نیز با رزولوشن VGA برای مکالمات تصویری بر روی این گوشی قرار گرفته.

گوشی گلکسی فیم از قابلیت های ارتباطی مناسبی -- نظیر وای-فای، نسخه 4 بلوتوث و نسخه 2.0 یو اس بی -- برخوردار است. در کنار اینها قابلیت ارتباطات نزدیک برد (NFC) نیز به صورت اختیاری (Optional) برای این گوشی در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب این گوشی با استفاده از S Beam سامسونگ و تماس پشت به پشت با دیگر گوشی های سامسونگ مجهز به NFC می تواند اطلاعات را با آنها رد و بدل نموده و از دیگر مزایای ارتباطی NFC نیز بهره برد. A-GPS نیز برای این گوشی به کار گرفته شده است.

Samsung Galaxy Fame

تصویر بالا: گوشی GALAXY Fame

GALAXY Young

پیش از این گوشی های خانواده Galaxy Y را برخی با نام گلکسی یانگ می شناختند، اما اکنون سامسونگ گوشی دیگری را با نام یانگ معرفی نموده. گوشی گلکسی یانگ از یک صفحه نمایش 3.27 اینچی با رزولوشن 320 پیکسل در 480 پیکسل (HVGA) بهره می برد. کوچکتر بودن صفحه نمایش این گوشی در مقابل گوشی گلکسی فیم در حالی که رزولوشن صفحه نمایش این دو گوشی یکسان است به معنای دانسیته پیکسل بالاتر برای گلکسی یانگ است (176 پیکسل بر اینچ در مقابل 165 پیکسل بر اینچ.)

این گوشی دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی همراه با 768 مگابایت RAM بوده و از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 64 گیگابایت پشتیبانی می کند.

دوربین اصلی گوشی گلکسی یانگ 3 مگاپیکسلی بوده و دارای قابلیت فیلمبرداری VGA با سرعت 24 فریم بر ثانیه است. این گوشی فاقد فلش و دوربین ثانویه است.

قابلیت های ارتباطی وای-فای، نسخه 3 بلوتوث و نسخه 2.0 یو اس بی، به همراه A-GPS برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

Samsung Galaxy Young

تصویر بالا: گوشی GALAXY Young

نسخه های دو سیم کارته

نسخه های دو سیم کارته (DUOS) هر دوی این گوشی ها نیز برای برخی بازارها در نظر گرفته شده است. در نسخه دو سیم کارته امکان فوروارد نمودن تماس ها به طور خودکار از یک شماره به شماره دیگر وجود دارد. همچنین امکان استفاده به صورت هایبرید -- که دریافت داده 3G را بر روی یک سیم کارت و تماس را بر روی سیم کارت دیگر میسر می سازد -- در نظر گرفته شده است.

Samsung Galaxy Young - Dual Sim

عرضه به بازار

هر دو گوشی گلکسی فیم و گلکسی یانگ در سه ماهه نخست سال 2013 به بازار عرضه می شوند. رنگ سفید برای این گوشی ها در نظر گرفته شده و در زمان نگارش این مطلب اطلاعات رسمی در مورد قیمت این گوشی ها منتشر نشده است.

منبع : Samsung Mobile Press 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان